15.10.2024

rajnet

   

rubriky

Region
Města a obce
Turistický servis
Ochrana přírody
Památky
Tipy na výlet
Cykloservis
Zajímavosti
Představujeme
Lidé
Historie kraje
Názory
Odjinud
Rozhovory
Různé
Redakční zprávy
Archiv článků

RajNet

Redakce
Ikonka RajNetu
Napište nám
Hlavní stránka
Archiv článků

Turist. informace

INFOCENTRA
MUZEA v regionu
DOPRAVA

HRADY

Valdštejn
Kost
Trosky
Valečov
Frýdštejn
Rotštejn
Bradlec
Kumburk

ZÁMKY

Mnichovo Hradiště
Dětenice
Humprecht
Hrubý Rohozec

RajNet - Český ráj

Rajnet on-line

Rajnet si nyní čte 4080 lidí.

Počet přístupů

2323

audity

RajNet

Nastavit RAJNET jako startovací stránku. Nastavit na start

Nastavit RAJNET do oblíbených položek. Do oblíbených

novinky e-mailem

Výpis komentářů k článku : Ministr je s úředníky spokojen

Re: Re: Souhlasím s redakcí [ODPOVĚDĚT]
Klacík - 28.2.2005 12:53:34
Pan Vacík by se měl vážně zamyslet nad svými myšlenkovými pochody. Viz například www.hraozemi.cz/ekostopa
Re: Souhlasím s redakcí [ODPOVĚDĚT]
Karel Schulz - 25.2.2005 18:03:40
Nesouhlasím s Vacíkem (opět anonymním) který pro svou pravdu, sofisticky zabalenou do obalu "religiozních hodnot", cítil za potřebné zařadit svůj příspěvek do komentářů hned dvakrát.
Souhlasím s redakcí [ODPOVĚDĚT]
Vacík - 24.2.2005 21:22:40
Souhlasím s redakcí, že diskusní příspěvky pana Béma byly zbytečné a zaváděly diskusi na mělčinu. Podstatné je toto: V ateistických Čechách se ekologismus stává pomalu ale jistě náboženstvím jisté části populace. Neměli bychom se však nad tím příliš pozastavovat. V průběhu svých dějin měly lidské bytosti vždy potřebu něčemu nebo někomu věřit. V bezbožných Čechách dvacátého století se místo tradiční víry nabízely různé ismy, nejprve to byl komunismus (vždyť čím jiným, než jistým zvrhlým druhem náboženství byl kult osobnosti, májové průvody i budovatelské nadšení dusných let padesátých ?), nyní se zdá, že to je ekologismus. Pročítám-li některá prohlášení, či stanoviska těchto tzv. zelených hnutí, nacházím v nich mimo jisté jednostrannosti i politováníhodný nedostatek racia a schopnosti pojmout lidské bytí na této planetě ve všech jeho souvislostech. Tento nedostatek je však vyvážen zápalem až religiosním a horováním pro věc ochrany přírody. A v neposlední řadě také až křiklavou netolerancí, neboť tolerance k ničení přírody (ať už k domnělému nebo skutečnému) by se nutně stala kacířstvím. Pokud jsem správně informován, má pan ministr Ambrozek k těmto tzv. zeleným hnutím velice blízko (nemýlím-li se, dokonce z jejich prostředí vzešel). Nad tím bychom se ale pozastavovat měli, neboť i odtud zřejmě pramení zmíněná jednoznačná podpora paní Šoltýsové a jejímu konání, které k religiositě zelených hnutí nemá daleko.
Souhlasím s redakcí [ODPOVĚDĚT]
Vacík - 24.2.2005 21:22:40
Souhlasím s redakcí, že diskusní příspěvky pana Béma byly zbytečné a zaváděly diskusi na mělčinu. Podstatné je toto: V ateistických Čechách se ekologismus stává pomalu ale jistě náboženstvím jisté části populace. Neměli bychom se však nad tím příliš pozastavovat. V průběhu svých dějin měly lidské bytosti vždy potřebu něčemu nebo někomu věřit. V bezbožných Čechách dvacátého století se místo tradiční víry nabízely různé ismy, nejprve to byl komunismus (vždyť čím jiným, než jistým zvrhlým druhem náboženství byl kult osobnosti, májové průvody i budovatelské nadšení dusných let padesátých ?), nyní se zdá, že to je ekologismus. Pročítám-li některá prohlášení, či stanoviska těchto tzv. zelených hnutí, nacházím v nich mimo jisté jednostrannosti i politováníhodný nedostatek racia a schopnosti pojmout lidské bytí na této planetě ve všech jeho souvislostech. Tento nedostatek je však vyvážen zápalem až religiosním a horováním pro věc ochrany přírody. A v neposlední řadě také až křiklavou netolerancí, neboť tolerance k ničení přírody (ať už k domnělému nebo skutečnému) by se nutně stala kacířstvím. Pokud jsem správně informován, má pan ministr Ambrozek k těmto tzv. zeleným hnutím velice blízko (nemýlím-li se, dokonce z jejich prostředí vzešel). Nad tím bychom se ale pozastavovat měli, neboť i odtud zřejmě pramení zmíněná jednoznačná podpora paní Šoltýsové a jejímu konání, které k religiositě zelených hnutí nemá daleko.
Kdo je tady hulvát? [ODPOVĚDĚT]
Miloš Kaktus Karásek - 17.2.2005 20:10:50
Vážený Karle! Já vždy uvádím celé své jméno, což se o Vás říci nedá. Slíbil jsem, že v diskusi končím, ale vy sám nevíte co chcete. Zameťte si sám u sebe, než o někom budete tvrdit, že je hulvát. A nebo se naučte rozlišovat a neházejte všechny do jednoho pytle.
A já jsem Bulhar [ODPOVĚDĚT]
Karel - 17.2.2005 19:45:28
Aspoň z toho, co tady po delší době zase čtu - přestřelka tzv. zelených ekoteroristů s tzv. lobbysty, souhrně dle mého výpady všech možných hulvátů? Těžko se orientovat, kdo je skutečný nebo virtuální, kdo je vlastně Michal, Čolek, Robert Bém, Kaktus, sukulent, Jméno neuvedeno a další?
Taky Bém [ODPOVĚDĚT]
Michal - 17.2.2005 17:56:13
Koukám, že je docela sranda jmenovat se Bém. Doteď mi to nepřišlo. Shodou okolností se totiž taky tak jmenuju. Michal Bém, Praha
Respektuji [ODPOVĚDĚT]
Miloš Kaktus Karásek - 17.2.2005 7:29:50
Vyhovuji přání redakce a končím své příspěvky do této diskuse. Bylo třeba upozornit na škůdce, to jsem udělal. Děkuji.
Re: To jsou věci [ODPOVĚDĚT]
Talli - 17.2.2005 5:11:05
Pánové, prosím své osobní spory si řešte soukromou koresponndencí, ne úpřes komentáře.Děkujeme.Redakce
Re: Re: To jsou věci [ODPOVĚDĚT]
ČOLEK zelený, dosud chráněný - 16.2.2005 21:55:53
Začíná to být docela zábavné. Virtuální pan Robert Bém bude zřejmě přírodovědně vzdělán. Bystře rozeznává, že jedinec spadající systematicky do čeledi Cacteae jest sukulentem. Rozumí tedy botanice rozhodně lépe než ona příslovečná koza petrželi. Odkudpak nám to zavál ten svěže sarkastický vánek? Že by odkudsi z Jičínska, ze vsi Křižánky, či snad rovnou z turnovské Dvořákovy ulice ? Nebo z jiného hnízda zelených pravd ?
Re: To jsou věci [ODPOVĚDĚT]
Robert B. - 16.2.2005 21:31:02
Pozor Sukulent je agresivní!
To jsou věci [ODPOVĚDĚT]
Miloš Kaktus Karásek - 16.2.2005 19:21:20
Poslouchej, nebo spíš čti, dobráčku! Já moc dobře vím, že nejsem na Tvé výplatní pásce. Ty jsi totiž někdo docela fiktivní a nemáš nic jinýho na práci, než chtít potopit poctivýho podnikatele. Dnes jsem s ním mluvil, takže vím, jak se věci mají. A kdopak platí Tebe? Že by někdo konkrétní? Taky u mě něco máš. Klidně si to přijď vybrat, přidám Ti i úroky.
Že bych měl jmenovce? [ODPOVĚDĚT]
Robert Bém - 16.2.2005 16:53:34
Sice Tě nemám na výplatní pásce, ale díky za podporu Sukulente. Máš to u mě. RB
Ale, ale... [ODPOVĚDĚT]
Miloš Kaktus Karásek - 13.2.2005 11:29:16
Pane Bém, kterejpak Vy jste?! Nějak mi z těch Vašich příspěvků čouhá cosi shnilého... Já jednoho Béma, který podniká v Českém ráji znám a klobouk dolů před jeho prací. A právě tím, jak podniká a jak bezvadně se chová k přírodě, leze leckomu na nervy. Obzvlášť některým ze správy CHKO! On totiž vyhrál spor se správou CHKO a to kdosi nemůže skousnout. A já se nemohu vyhnout pocitu, že Váš příspěvek ho má zdiskreditovat. Ale tady je zádrhel, on se totiž nejmenuje Robert!
Re: Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Robert B. - 10.2.2005 17:34:50
V podnikání se nenechám omezovat - stojí to dost peněz.
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Robert Bém - 10.2.2005 17:28:25
Kdo nepodniká se mnou, podniká s úředníky CHKO. Za horší Český ráj! R.B.
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Karel Schulz - 5.2.2005 19:26:07
Blouznivá ekologická aktivistka jako ředitelka chráněnky je hambou ministra Ambrozka a pohromou pro krajinu a občany Českého ráje. Doufám že mu to voliči napřesrok spočítají. Pamatujte, Ambrozek je lidovec .
Re: :) [ODPOVĚDĚT]
Jméno neuvedeno - 3.2.2005 14:52:12
Nemoch by jsem se naučit česky. Na to už sem starej.
:) [ODPOVĚDĚT]
Jméno neuvedeno - 3.2.2005 11:29:57
A mohla BYSTE se naučit správně česky ?
Re: Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Jméno neuvedeno - 3.2.2005 9:00:57
Nějak si nevybavuji žádný průšvih. Mohl by jste mi to přiblížit?
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
rozumný ekolog - 2.2.2005 15:36:50
Bohužel ministr Ambrozek je dobrý známý paní dr. Šoltýsové a veškeré její průšvihy se zametou rovnou pod koberec. Viz tisková zpráva MŽP. Není divu, že i ty lidi, kteří chtějí dělat rozumnou ochranu přírody háže veřejnost do jednoho pytle a dívá se na ně jak na jako na ekoteroristy. Nepodepisuji neboť jsem sám zaměstnán ve státni správě na úseku ochrany pŕírody.
Re: Názor [ODPOVĚDĚT]
Jméno neuvedeno - 2.2.2005 8:57:01
Pravda, pravda, úřadovat to ona umí. Kariéra je kariéra. Ale příroda pláče. S příchodem jara je třeba vymést i babu z chalupy. Ani nevím, proč mě tato paralela napadla...
Názor [ODPOVĚDĚT]
Miloš Kaktus Karásek - 1.2.2005 21:21:19
Dnes jen velmi krátce. Našel jsem dva zcela protichůdné názory. Nemám přehled o počtu hlášení, poslaných na patřičná místa. A vím, že u úředníků jde vždy daleko víc o hlášení, než o práci. Mám svou osobní zkušenost z jednání s paní doktorkou Šoltysovou. Ocení nabídku pomoci, vyslechne Vaše návrhy a vzápětí udělá vše, aby Vás vyřadila z veškerých jednání, abyste jí nepřekáželi. Toť vše!
Nespokojenost [ODPOVĚDĚT]
Radek R. - 1.2.2005 11:44:47
Bydlím v CHKO, nejsem zemědělec a ani podnikatel, jsem běžný občan, který je hrdý na to, že bydlí v CHKO. Když jsem stavěl dům, neměl jsem nejmenší problém, naopak, ochranáři mi rádi a ochotně vysvětlili, jaký dům se do daného území hodí, a musím uznat, že jejich názor považuji i s odstupem času za velmi profesionální. Tímto dávám Správě CHKO plnou podporu, a domnívám se, že veškeré problémy se Správou vycházejí pouze z neochoty komunikovat, mít svoji hlavu.
Nadpis [ODPOVĚDĚT]
Jana Salabová - 30.1.2005 21:12:23
7.2.2002 byl vyhlášen záměr o rozšíření CHKO Český Ráj na území obce Mírová pod Kozákovem.99% vlastníků pozemků okamžitě reagovalo písemným nesouhlasem.Na veřejné schůzi obecního zastupitelstva přednesl současný poslanec RNDr. Pelc,že CHKO je volba občanů,že oni jako vlastníci rozhodnou,zda ano či ne.Výsledkem je rozšíření CHKO na obec Mírová v rozsahu 60%.Obyvatelé KÚ Vesec dodnes hledají pravdu.Asi marně,protože Správa CHKO v Turnově ani MŽP v Praze Odbor zvláště chránněných částí přírody,Správa chránněných krajinných oblastí ČR nemají vúli věc řešit.Mrzí mne to.Krajinu a vesnici odpradávna utváří ten,kdo v ní žije,obdělává ji a udržuje.Tzn.sedláci a drobní rolníci,včelaři,rybáři,myslivci,různé spolky,turistické oddíly,sportovní kluby a dobrovolní ochránci.Bez těchto lidí bychom se asi těžko prošli posečenou loukou plnou života,nepotkali bychom v lese srnku či zajíce.Turisté by asi nechodili po dobře značených turistických stezkách a ty by zase nebyly bez odpadků,protože po méně vnímavých návštěvnících odpadky v přírodě zůstanou.Na místo podpory těchto lidí se úřednicky vyhlásí CHKO a co to znamená pro nás domorodce?Jakkoliv budeme chtít nakládat se svým majetkem,poslední slovo má vždy úředník z CHKO a jeho razítko.Naše pozemky byly odstupňovány do zón.V těch přísnějších nelze vlastně nic,viz Plán péče.Zaměstnanci CHKO naše majetky pro pořádek fotograficky zdokumentovaly.Na veřejnosti jsme prezentováni jako odpůrci ochrany přírody a to i díky některým představitelům Turnovské obce.Z Plánu péče pro nás nevyplývá žádná výhoda,jak si někdo myslí,ale samé navýhody.Není pravda,že neplatíme daň z nemovitostí a dostáváme dotace od MŽP.Na vesnici jsou vypláceny dotace od MZ a to soukromým zemědělcům,tzn.že dotyčný musí vlastnit ŽL,kvóty,platit daně jako OSVČ,vést účetnictví a splňovat počet hospodářských zvířat na výměru.S úžasem čtu zprávu pana ministra o milionech plynoucích do CHKO a XXX-set všelijakých listin,které vypracovaly jeho regionální pracovníci a tím vykonali maximum pro CHKO.Paní Šoltýsová v rozhlasovém pořadu Host do domu uvedla,že CHKO Český Ráj je na její vkus moc přelidněný,za poslední léta moc zastavěný rodinnými domky a příroda je v něm málo divoká.Škoda,že v této relaci nemluvil někdo,kdo opravdu něco pro Český Ráj udělal a dobře jej zná.Třeba pan RNDr.Mrkáček.Paní Šoltýsová,i když se redaktorka paní Retková snažila,neměla co říct.Pouze pár frází,které neustále opakuje.Jana Salabová-členka SDRUŽENÍ NA OCHRANU VLASTNÍKŮ POZEMKŮ V CHKO ČESKÝ RÁJ.

Přidat komentář


***


Český ráj : Název Český ráj vznil přibližně kolem roku 1870 v Lázních Sedmihorkách nedaleko Turnova. Mezi tehdejší lázeňské hosty patřívali přední představitelé českého kulturního a společenského života.  Tito vlastenci, prodchnuti doznívajícím národním obrozením a romantismem té doby, vyjádřili svůj obdiv okolí Sedmihorek a nazvali je Českým rájem. Tento romantický název se stal tak oblíbeným a vžil se natolik, že se stal turistickým pojmem pro celou rozsáhlou oblast severovýchodních Čech



RajNet - vydává redakce.        -